"ביצעו מחטף" • עובדי העיתון הכלכלי יוצאים למאבק נגד פיטוריהם

    חיים הלר No Comments on "ביצעו מחטף" • עובדי העיתון הכלכלי יוצאים למאבק נגד פיטוריהם
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות עובדי העיתון הכלכלי 'גלובס' יצאו למאבק נגד פיטוריהם, ובשלב זה רשמו ניצחון מזערי כאשר בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב הורה להנהלת העיתון לבטל את הזימונים לשימועים לפני פיטורים ולשוב למו"מ עם נציגי העובדים.

    לפני כשבוע נודע כי 'גלובס' מתכוון לפטר כ-60 עובדים, המשקפים כמעט מחצית מעובדי העיתון, על רקע מצבו הכלכלי הבעייתי של בעלי העיתון הטייקון אליעזר פישמן.

    פישמן, שנחשב עד לאחרונה כאחד מעשירי ישראל, מצוי בימים אלו במשבר פיננסי לכאורה, כאשר על פי הדיווחים הוא חייב מיליארדי שקלים לבנקים, על הלוואות שנטלו הוא וחברות שבבעלותו.

    אמש הפגינו עובדי העיתון מול ביתו של פישמן בסביון בקריאה לבטל את פיטוריהם. פישמן אגב אף מחזיק בכ-34 אחוזים ממניות קבוצת ידיעות אחרונות.

    אתמול מסר מנכ"ל גלובס איתן מדמון כי "הגענו לרגע בו לא ניתן לתת לתהליך עוד זמן, ויש צורך לפעול בנחישות ובאחריות. קיווינו להגיע להסכם, ולבצע את הנדרש מתוך הסכמה עם ועד העובדים, אך לצערנו לא זכינו לשיתוף פעולה. חשוב לציין כי כל זכויות העובדים, התשלומים והכספים הרלוונטיים העומדים לזכות כל אחד ואחד, מובטחים באופן מלא למפוטרים".

    מוועד עובדי מערכת "גלובס" נמסר לפני החלטת בית הדין: "לילה לפני דיון משפטי מזלזלת ההנהלה בבית הדין לעבודה ויורקת בפרצופם של עובדיה. זאת לאחר שההנהלה בלילה, פחות מ-12 שעות לפני דיון משפטי בנושא, ביצעה מחטף והוציאה זימונים לשימוע לפני פיטורים לעובדים".



    0 תגובות